Wednesday, August 29, 2007

Kedibey is Back!

Merhaba,

Bir süredir ara verdiğim (1 seneden biraz fazla olmuş abartmaya gerek yok) kedibey bloguna yeniden başlıyorum.

Öncelikle Superonline'da başladığım Fenerbahçe yazılarım burada devam edecek. Superonline'nın Galatasaray'lı yönetiminden kurtulduğum için daha rahat olacağım :)

Küçük Peri 18 aylık oldu, yürüyor, koşuyor, tırmanıyor, dans ediyor, her türlü uzaktan kumandayı annesi ve dadısından daha iyi kullanıyor :) baba nerde deyinde başkalarını göstermesi biraz kırıcı ama neyse.

Duru hayatın gerçekleri ile tanışıp ilkokul hazırlıklarına başlıyor. Küçük Prens'de başarılar sevgili kızım.

Fenerbahçe'miz geçirdiği travmayı atlatıp 100. yılı şampiyon olmayı başardı.

Sevgili karım yeni bir diet'e başlattı bizi umarım blog devam edebilir...

Allah'a şükür Superonline'dan ayrıldım...

Yeni yaptığım siteler http://www.alarmg4s.com/ ve http://www.gungece.com/ yayına başladılar.

Secret'ı ve çekim yasasını okudum, filmini seyrettim o evi alacağım... :)

Seçimi AKP kazandı :( Baykal'dan bir zafer daha. AKP kazansın diye sahte ekonomik istikrar sağlandı, parası olan korkudan oyunu verdi, bakalım bomba ne zaman patlayacak. Abdullah Gül benim de Cumhurbaşkanım değil...

devam edeceğim...

No comments: